Marketing communicatie

Visie en missie

Onder deze noemer zit een heel groot gebied. Als u samen met ons dit pad helemaal bewandelt dan weet u op het einde exact wat voor uw product het beste is en hoe u dit kunt bereiken. We bepalen uw identiteit. Identiteit wordt vaak verward met je merk. Veel organisaties denken dat als je je naam en logo maar vaak genoeg laat zien, dat mensen het gaan herkennen, vertrouwen en overgaan tot actie.

Echter, identiteit is slechts één van de twee factoren die de merkwaarde bepaald. Het imago (de beleving op basis van ervaringen die mensen van je merk hebben) is net zo belangrijk. Of misschien in het huidige sociale media tijdperk zelfs belangrijker. Dus naast de corporate story zijn vooral ook de verhalen van mensen belangrijk!

Met een focus op eigen identiteit en een campagne die daarop gebaseerd is, kun je proberen de doelgroep te bereiken. Met branding waarbij de balans wordt gezocht tussen identiteit en imago, geef je je merk lading, creëer je onderscheidend vermogen en wellicht het allerbelangrijkste: creëer je vaste klanten voor je merk. Daarmee gaan we graag met u aan de slag!